Vragen - Maxim's
15442
page,page-id-15442,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive

Vragen

Waar kan ik parkeren?

Voor de deur zijn gratis parkeerplaatsen. Verder zijn er in de directe omgeving van de winkel verschillende parkeerplaatsen.

Heeft u toegang voor rolstoel/scootmobiel/rollater?

De ingang is geen enkel probleem en de winkel is ruim opgezet. Dat betekent dat u vrij kan bewegen rondom onze kledingrekken. Mocht u slecht ter been zijn, dan helpen wij u graag.

Zijn de paskamers groot?

De paskamers zijn extra groot en bieden vollop ruimte. Mocht dit niet genoeg zijn, dan biedt ons magazijn ook nog een mogelijkheid om te passen.

Bent u bereikbaar met het openbaar vervoer?

Het treinstation ligt op nog geen 100 meter afstand van de winkel. Dus vanaf de bus of trein is het een minuutje lopen.

Vermaakservice

Wij bieden tegen kostprijs een vermaakservice. We spelden uw kledingstuk af en binnen 1 week kunt u het ophalen in de winkel. De vermaakkosten dient u contant bij het ophalen af te rekenen.

Klantenkaart

U spaart bij ons bij uw aankoop automatisch voor een korting. De korting geldt alleen op niet afgeprijsde artikelen. Aan de onderzijde van uw aankoopbon ziet u bij bonus-saldo het gespaarde bedrag. Zodra dit € 25,= ontvangt u dit bedrag als korting op uw aankoop. Alles wordt in onze kassa geregistreerd, u hoeft helemaal niets te doen.

Opruiming

Aan het einde van het winter- en zomer seizoen starten we met de uitverkoop. Als u in ons klantenbestand staat, ontvangt u hierover automatisch bericht. Artikelen die u in de sale bij ons koopt, mogen niet geruild worden.

Klachten

Indien u niet tevreden bent over een kledingstuk, verzoeken wij u zo snel mogelijk met het kledingstuk retour te komen. Wij nemen uw klacht dan in behandeling en handelen deze zo snel mogelijk af. Wij nemen alleen klachten in behandeling van kledingstukken die in datzelfde seizoen zijn gekocht.

Ruilen

Ruilen is mogelijk binnen 8 dagen met de kassabon en het aangehechte kaartje.

Openingstijden/personal shopping

Indien u binnen onze openingstijden niet in de gelegenheid bent om een bezoek te brengen aan onze winkel, neemt u dan contact met ons op voor een afspraak buiten de openingstijden. Wij gaan dan speciaal voor u open en vinden dat geen enkel probleem.

Modeshow

Een aantal keren per jaar laten wij u graag kennis maken met de nieuwe collectie. Wij organiseren daar vaak een modeshow voor. Als u in ons klantenbestand staat, ontvangt u hiervoor automatisch een uitnodiging.

Toilet

Er is in de winkel een toilet aanwezig waar u gebruik van kan maken.

Mailings/emailadres

Een aantal keren per jaar sturen wij een persoonlijke kaart met een aankondiging of uitnodiging voor een actie. Wij maken tussendoor ook gebruik van nieuwsbrieven die we versturen per email. Om er zeker van te zijn dat u niets mist, controleer dan bij uw volgende bezoek of uw emailadres bij ons bekend is.

Team

Wij werken met een team van 8 enthousiaste en ervaren medewerkers. Zij werken allemaal een aantal vaste dagen in de week. Mocht u graag door een van hen persoonlijk geholpen willen worden, vraag dan naar deze dagen zodat u daar rekening mee kan houden. Een afspraak maken is ook altijd mogelijk.

Online bestellen

U kunt bij ons niet online bestellen. Wij houden van een persoonlijk advies, dus ben je van harte welkom in onze gezellige winkel!

Betaalmethoden

U kunt bij ons contact betalen, pinnen of met uw credit card.

Nieuwsbrief

Via de button op onze homepage kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Mocht u zich af willen melden, dan kunt u de knop in de nieuwsbrief zelf gebruiken.

foto-plaatsen
Wat ik extra leuk vind aan Maxim’s is dat ze vanalles organiseren, bijvoorbeeld de modeshows of de VIP-avonden. Super! - Tineke